Sider

08.12.2014

Shupette!


Photo: ladybird
Da jeg var i Dublin så plukket jeg med meg Shu Uemura sin vippetangen - det skal jo være vippetangen over alle! Vanligvis så har vippetenger en tendens til å klype meg litt i huden, det er akkurat som om kurvene til tanken ikke passer overens med kurven på øyelokket mitt. Med denne slipper jeg nettopp det, og da blir det plutselig litt mer fristende å bruke vippetang. Og når den i tillegg buer vippene og det føles som om den gjør det på en skpnsom måte, ja da er jeg veldig fornøyd!

Dette var en limitert versjon av vippetangen, den samme vippetangen som vanlig, men med en eske og en liten nøkkelring inspirert av selveste Karl Lagerfeld.

Jeg kjøpte vippetangen på Brown Thomas i Dublin, men du kan sikkert få ta i Shu Uemura sin vippetang på nett!

Ingen kommentarer :