Sider

08.08.2015

Sene, late morgener

Photos: ladybird
Denne sommeren har jeg og mannen nytt litt ekstra lange og late morgener i senga. Med en liten en på vei så vet man jo ikke helt hva den kommende tiden bringer, og det er vel en ganske stor sjanse for at det ikke blir like mange av de late morgenene etterhvert. Så derfor nytes de litt ekstra nå.

Har du forresten testet ut sengetøyet til H&M Home? Det er en favoritt hos meg, spesielt det i satengvevd bomull og lin. Jeg har en forkjærlighet for ensfarget sengetøy - og H&M har veldig ofte de fineste fargene. Et lite budsjetttips!

3 kommentarer :

Anonym sa...

Så lekkert! Vil du fortelle hvor den avlange puten er fra? Den så helt super ut!
Hilsen Hege

Ladybird sa...

Hege: Det er den største puten fra H&M Home - du finner den her: http://www.hm.com/no/products/home/cushions/innercushion Jeg ble så glad i puter i slike formater da jeg bodde i Spania, så ble så glad da jeg fant de hos H&M her hjemme!

Anonym sa...

Hei!

Så fin blogg du har. Hvilket merke er den lampen i gull?
Takker for svar.😄

Mvh Anne S